Organizacja eventów

Rekomendacje ciekawych miejsc w internecie.
Ślizgawka

Organizacja eventów

Post autor: Ślizgawka »

Cześć, czy organizując ważne wydarzenie w waszej firmie jak np. Event wynajmujecie do tego specjalną agencję czy jednak organizujecie sami? Moja firma chce zorganizować specjalny event w stolicy i czytałam, że jedną z najlepszych agencji jest Eventomi, czy ktoś z was miał okazję z nimi współpracować?

mikoś

Re: Organizacja eventów

Post autor: mikoś »

Organizujemy sami, korzystamy tylko z wypożyczalni mebli eventowych i sprzętu - MebloStrefa, to wypożyczalnia z Poznania. Jak coś to tu podrzucam na nich namiary: https://www.meblostrefa.com/oferta Mają ogromny wybór mebli i sprzętów, także wykładzin i oświetlenia. Cenowo jest u nich rozsądnie i wszystko sprawnie załatwiają.

Zośka

Re: Organizacja eventów

Post autor: Zośka »

Wyraźcie proszę swoja opinie na ten temat, czy organizowanie eventów czy imprez firmowych, integracyjnych ma sens? Czy firma w ogóle coś zyskuje dzięki takim imprezom? Wydaje mi się ,że zdecydowanie powinniśmy jak najwięcej organizować takie imprezy ,przecież przyjemniej pracuje się wśród ludzi, którzy są wyluzowani i dobrze się znają. Zajrzyjcie więc do tego bloga - https://commplace.pl/blog/impreza-integ ... -w-firmie/ a dowiecie się co można zyskać organizując takie imprezy.

boluś

Re: Organizacja eventów

Post autor: boluś »

Ja na swoim weselu miałem świetnego DJ'a. Tak mi się spodobał, że co roku wynajmuję go do prowadzenia imprezy firmowej. Nazywa się DJ FRONTMAN, a jego siedziba mieści się w Warszawie przy ul. ul. Wiechy 17 https://www.djfrontman.pl/obsluga-imprez/firmowych Daje on czadu. Na weselu nawet starsze osoby chciały tańczyć do tego, co puszczał i jako wodzirej super zabawiał gości, a na imprezie firmowej było podobnie. Dodatkowo pokazy świetlne i dym robiły mega klimat. Ja go zdecydowanie polecam.

ODPOWIEDZ