Strategia marketingowa najnowocześniejszych firm deweloperskich opiera się o model omnichannel oraz marketing automation. Takie działania są wyjątkowo skuteczne, wymagają jednak narzędzi, dzięki którym możliwa jest ich sprawna koordynacja działań marketingowych. Zaawansowane oprogramowanie dla deweloperów jest jednym z nich. W jaki sposób CRM może wspierać dział marketingu?
Zaawansowane oprogramowanie dla deweloperów voxDeveloper a skuteczny marketing
Omnichannel dostarcza specjalistom ds. sprzedaży znacznie więcej leadów, niż pojedyncze działania marketingowe. Dla efektywności tego modelu kluczowa jest jednak strategia, spójność komunikacji, a także bieżąca analiza oraz optymalizacja akcji marketingowych. Oprogramowanie dla deweloperów z zaawansowanymi funkcjami znacząco ułatwia pracę działu marketingu. Jest to możliwe dzięki automatycznemu pobieraniu zapytań z różnorodnych kanałów, takich jak Facebook, CallPage i Livechaty. Kluczowa jest również integracja z programami do marketing automation, za pomocą których pracownicy działu marketingu efektywnie kierują działaniami, które wzajemnie się uzupełniają. Dzięki temu możliwe jest precyzyjne określanie grup odbiorców reklam, a następnie dostosowywanie do nich ściśle określonej komunikacji.
Automatyczna aktualizacja danych dotyczących mieszkań i lokali na stronie dewelopera oraz wsparcie takich aktualizacji na portalach partnerskich, możliwość prowadzenia kampanii smsowych i mailowych z poziomu CRM, bazy leadów i klientów wraz z informacjami o dotychczasowym kontakcie oraz moduł służący raportowaniu działań i analizie ich skuteczności to kolejne funkcje, które znajdują się w oprogramowaniu dla deweloperów voxDeveloper firmy Voxcommerce.
System ten wspiera także dział sprzedaży, księgowości oraz dział posprzedażowej obsługi klienta, a także kierownictwo i zarząd firmy deweloperskiej. Jest więc kompleksowym rozwiązaniem dla deweloperów i biur nieruchomości, które zajmują się sprzedażą mieszkań z rynku pierwotnego.
Fot. Shutterstock.