Biznes

Gorący trend w e-commerce – sprzedaż ubrań live

• Zakładki: 16


Pokazywanie sprzedawanej odzieży na transmisjach live to szybki i darmowy sposób na podniesienie sprzedaży. Popularne transmisje sprzedaży ubrań live to bezpłatna reklama na Facebooku – takie spotkania przyciągają często setki i tysiące klientek oraz klientów. Co musisz wiedzieć o tym nowym trendzie w e-commerce? 

Po co w ogóle sprzedawać ubrania live?

Właściwie zaplanowana sprzedaż ubrań live na dobrze wypromowanym profilu pomaga znacznie zwiększyć zyski. Nie musisz dużo inwestować, bo nie potrzebujesz specjalistycznego sprzętu do nagrywania. Na początku wystarczy zwykły smartfon i dobre światło. Jak to działa? Prezentujesz sprzedawane ubrania przed kamerą, a zainteresowani zakupem wysyłają Ci wiadomość prywatną albo zostawiają komentarz w okienku transmisji.

Jak przygotować się do transmisji live?

Chcesz spróbować swoich sił w sprzedaży ubrań na żywo? Zobacz, co musisz zrobić zanim zaczniesz!

  • Sprzęt – przyda Ci się telefon z dobrym aparatem i statyw, dużym ułatwieniem będą też dobre lampy studyjne. Przed transmisją naładuj smartfona i ustaw światła.
  • Tło – zadbaj o schludne, najlepiej jednolite tło, które pozwoli Ci jak najlepiej zaprezentować sprzedawane ciuchy.
  • Ubrania i pomoc – przygotuj ubrania tak, żeby mieć je pod ręką na czas transmisji. Dobrze też zaprosić kogoś do pomocy. Dodatkowa osoba może czytać komentarze albo na bieżąco przyjmować zamówienia.

Co jeszcze zrobić? Uprzedź swoich klientów o transmisji, a w dniu live’a przygotuj sobie plan transmisji, wycisz smartfona i do dzieła!

Artykuł powstał przy współpracy z firmą Madzia Styl – transmisje sprzedażowe live.

Fot. Shutterstock.

16 rekomendacje
comments icon0 komentarzy
0 komentarze
10 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.