Biznes

CRM dla dewelopera – kompleksowe narzędzie do zarządzania procesami biznesowymi w firmie

• Zakładki: 147


CRM voxDeveloper to nie tylko oprogramowanie przechowujące dane o klientach, ale cały system, którego celem jest usprawnienie i podniesienie poziomu jakości obsługi, skuteczne zarządzanie relacjami oraz procesami biznesowymi. Jego funkcjonalności obejmują również takie aspekty jak rozliczenia płatności, odbiory nieruchomości czy zgłoszenia serwisowe. System przeprowadza doradców przez każdy etap obsługi klienta, wykorzystując sprawdzone praktyki i rozwiązania, co zwiększa efektywność działań. 

Jak CRM dla dewelopera wykorzystywany jest w codziennej pracy?

CRM dla dewelopera taki jak system voxDeveloper, wyróżnia się na tle standardowych CRM-ów swoją zaawansowaną funkcjonalnością. Jest to narzędzie, które nie tylko pozwala zarządzać relacjami z klientami, ale także efektywnie wspiera i nadzoruje pracę poszczególnych zespołów w firmie deweloperskiej. Do najważniejszych obszarów, w których CRM voxDeveloper skutecznie wpływa na efektywność działań, należą:

  • Marketing – CRM integruje się ze stroną www dewelopera, portalami zewnętrznymi, narzędziami do automatyzacji marketingu oraz platformami typu Facebook, CallPage czy Livechat. Pozwala to na automatyczną publikację ofert, aktualizacje danych lokali oraz pobieranie zapytań od potencjalnych klientów.
  • Sprzedaż – W branży deweloperskiej sprzedaż jest procesem wieloetapowym, wymagającym ciągłej interakcji z klientem; od pierwszego kontaktu do podpisania umowy. VoxDeveloper umożliwia szybką reakcję na zapytania klientów, generowanie niezbędnych dokumentów i umów oraz zapewnia dostęp do historii kontaktu, oraz podjętych działań.
  • Księgowość – System oferuje moduły dedykowane księgowości oraz umożliwia integrację z programami księgowymi czy Deweloperskim Funduszem Gwarancyjnym. Jego funkcjonalności obejmują import wpłat za pośrednictwem rachunków bankowych, oznaczanie środków zwolnionych z rachunków powierniczych, eksport faktur w XML oraz PDF czy naliczanie odsetek, co znacząco usprawnia rozliczenia z klientami.
  • Posprzedażowa obsługa klienta – VoxDeveloper to również sprawna i efektywna obsługa posprzedażowa. Obejmuje to zarówno obsługę zgłoszeń serwisowych, zarządzanie zmianami lokatorskimi czy aranżacyjnymi jak i proces odbioru nieruchomości. 

CRM dla dewelopera to narzędzie, które znacząco ułatwia pracę zarówno poszczególnych specjalistów, jak i całego zespołu firmy deweloperskiej. Dzięki zastosowaniu automatyzacji, system zwiększa wydajność pracy, minimalizuje ryzyko popełnienia błędów, a także podnosi satysfakcję zarówno pracowników, jak i klientów. Efektem tych działań jest nie tylko usprawnienie codziennych obowiązków, ale również osiągnięcie lepszych wyników i rozwój firmy.

Fot. Shutterstock.

147 rekomendacje
comments icon0 komentarzy
0 komentarze
34 wyświetlenia
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *